2010. július 21., szerda

???

Na sziasztok!

Kisebb nehézségekkel indultak a srácok, lévén a legjobb csapattal játszottak a csoportban, de hosszú még a vb! Elvileg letölthetők lesznek a meccsek a honlapról majd. Milyen a közvetítés?

Van ám a helyszínen is szurkolótáborunk a Garin család személyében :)

Szuper volt eddig a nap és még csak most jön a megnyitó a belvárosban.
Az ÁVF-es srácoknak lesz majd egy meglepetésem a brazil lányoktól ha hazaértem, addig ezt kapjátok:



Holnap én is vezetek meccset, úgyhogy drukkoljatok nekem is ;) Nagyon rangos játékvezetőkkel dolgozhatok együtt, partjelezni is nagyon-nagy megtiszteltetés.

Csomó sztár van itt, hihetetlen a hangulat, eszméletlen barátságos!
Például melyik JV ismeri fel a következőt?:Vicces, hogy az itt vezető répáknak mutattam és senki se ismerte fel :)

8 megjegyzés:

  1. A közvetítésre a válaszom, hogy
    hang az kb nincs (lehet hogy csak nálam) de nagyon profik a kameraállások. A csaj meccseket néztem (tietekről lemaradtam), olyan, mintha a youtube-ról lett volna leszedve (azaz jól küldték).

    Barnamókus

    VálaszTörlés
  2. Na a Priskin se tudta, Bence te vagy az utolsó akiben bízhatok :O)

    VálaszTörlés
  3. A megnyitót közvetítik valahol?

    VálaszTörlés
  4. én megnéztem, és még továbbra sem értek hozzá, de hajrá Magyarok!
    a közvetítés tűrhető volt, a 2. félidő közepén mitől ilyedt meg a játékosunk, ha passzol, vagy cselez, gól (cél?) lehetett volna. (fejlődök ám).
    ahhoz, hogy jobban tudjam szidni, tudnom kéne, hogy kik játszottak és hányas mezben. :)
    vagy ez evidens?
    a képen -szerintem- egy skandináv amazon látható, aki arra készül, hogy....elgondolni is borzasztó.
    guglizó

    VálaszTörlés
  5. Ajjaj akkor ezek szerint ismernem kellene. De sajnos nem ugrik be, hogy ki ő.
    Aztán remélem nem nyúlik túl hosszúra a délutáni/esti megnyitó! :o

    VálaszTörlés
  6. Na Bence ÚR!
    Tessék kinyitni a szabálykönyvet a 76. oldalnál...

    VálaszTörlés
  7. Ohhh hát én nem a képeket nézegetem benne... :):)

    VálaszTörlés
  8. Azt is kell pedig, Bruce az mondja:

    Csá! Jó a cikked :)

    VálaszTörlés