2010. július 23., péntek

..



A hosszú kihagyás után újra jelentkezem, de látom, hogy amíg mi hajtunk addig kapjátok a híreket!

Nem lehet panasz ránk, hozzuk a tőlünk elvártakat, és a mai győzelem a Norvégok ellen helyretette a csapat megtépázott hangulatát is. Ami biztos, hogy erről a tornáról rengeteg feladattal fogunk hazamenni, mind a veztés, mind a srácok, mind pedig én.

A mai mérkőzésekre már helyi magyarok is kilátogattak, akikkel tegnap este futottunk össze a városban.

Tegnap hatalmas megtiszteltetés volt nekem a Portugália- Tajvan meccset levezetni, amit élőben közvetített a portugál tv és eddig ezen a mérkőzésen voltak a legtöbben. A leláók azért így is elég szellősek voltak, de azért itt már érezhetően emelkedettebb volt a hangulat.

A szervezés és lebonyolítás tökéletes, nem lehet semmire se egy szavunk. PL.:A stadiomba félóránként, rendőri felvezetéssel mennek és jönnek buszok, így a fáradt játékosok, nem kell a lelátón megvárják a következő mérkőzésüket, engem pedig le is gyúrtak a reggeli mérkőzés előtt! Folytathatnám még a sort, de a galériában a képek többet árulnak el!

Most futok, mert a srácok mindjárt játszanak!
Jó szurkolást!

14 megjegyzés:

  1. Jó, hogy közvetítik a meccseket, mert láthatjuk, hogy legfontosabb tulajdonságunk a szerénység kell legyen. Ehelyett minden baromságról vitatkozunk és minden baromsággal indokoljuk, miért nem tudunk rögbizni és miért nincs csapatunk, ahelyett, hogy melóznánk. Ezen a kanadai meccsen is ahány labda kiment, annyi célt kaptunk. Azt viszont nem hittem volna, hogy majdnem célt rakunk nekik. Ezért kár, mert Kanada 15. az IRB-ranglistán.
    Gratulálok a csapatnak az igyekezetért és hősies küzdelemért.

    VálaszTörlés
  2. Nem írtam alá és a lányom van bejelentkezve: Tóth Sándor

    VálaszTörlés
  3. Kanada nagyon keményen játszott, az a kontyos ember meg szerintem éjjel nappal ezt játszhatja. Ez egy össze szokott banda volt, nem egy kezdők az biztos... Szép elemzések lesznek ezekből itthon amikből rengeteget lehet tanulni! Kitartás az megvan, de mi nem is juharszirupon nőttünk fel!

    VálaszTörlés
  4. Persze, mert mi sört iszunk, nem valami fának a nedvét szívogatjuk :)

    VálaszTörlés
  5. Jaja, nekünk férfias söreink vannak és grrrrrr!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Sanyi bácsi következtetése a leghelyénvalóbb, és mondjon bárki bármit, ma itt tart a magyar rögbi! Ettől visont nem kell elkeseredni, hanem erőt kell gyűjteni belőle, hiszen most újra lehetnek céljaink!

    Nincs más hátra, mint előre!

    VálaszTörlés
  7. Kár érte, pedig nyerhető volt.

    VálaszTörlés
  8. Bruce, ha kicsit makogtál volna az anyanyelveden akkor neked is passzoltak volna a tajvaniak :)
    Láttuk, hogy fellökte a labda nélküli 9-esünket az ellenfél és abból szerzett célt!

    Voltak nagyon szép megmozdulások a mai meccseken, gratula!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nem tudjátok mikor érkeznek haza holnap a mieink ?

    VálaszTörlés
  10. Szia, Bence! Nem vagyok elkeseredve, csak egy kicsit fáradt vagyok. MÉg talán a srácoknál is! Remélem, a kiskínaiakat megverjük!

    VálaszTörlés
  11. Dani írta, hogy nem szabad elkeseredni, de egyébként szerintem sem, hiszen szerintem mindenki tudta a torna előtt, hogy körülbelül itt tartunk. De arra például nem számítottam, hogy a sokkal magasabban jegyzett lengyelekkel ilyen szoros meccset tudunk játszani, vagy hogy a norvégokat ennyire elverjük, ezek is mutatják, hogy van jövője a csapatnak! De azt is látni kell, hogy kevés az ilyen tempójú meccs itthon, ás bizony a nagy nyomás alatt sokat hibáztunk, de ebből tanulni kell! Én csak gratulálni tudok a srácoknak, hogy így helyt tudtak állni ebben a mezőnyben!

    VálaszTörlés
  12. T Sándor, a 19:00 Ferihegy vagy akkor lépik át légvonalban a határt?:) Nem tudni hova érkeznek be?

    VálaszTörlés